diumenge, 29 de gener del 2012

Vitamina B-ici

Tot i que la gran part de nosaltres al finalitzar la setmana, estem cansats del treballar i dels entrenos -per la meva part els divendres ja no soc ningú-, al arribar el dissabte, a les 8:00 del matí, quan sortim amb bici amb en Lluís, a les primeres pedelades el meu cos s'oblida del cansamanent i les 4 hores, els 110 km que faig, són com una vitamina per mi.
I disfruto de la meva passió que és l'esport.


Aquest matí el meu cos m'ha demanat descanar i, raro amb mi, li he fet cas.

Tinc el genoll dret carregat i val més reposar, que també és entrenar ....

Doncs com que he tingut el diumenge lliure, hem anat amb la Gemma i la Martina a veure el campionat de Catalunya de Waterpolo a la piscina del Geieg, entre el Terrassa i el Mediterrani, i veure aquest esport en directe no té res a veure a com el veiem a la tele, és espectecular.

Com el Rugby, que és l'esport en directe que m'agrada més i que, quan tinc temps intento no perdre'm cap partit al camp de Palau.



CURSA DE ROCACORBA:

El proper dissabte, a les 18:30, estaré a la sortida de la cursa de muntanya nocturna de Rocacorba, 22 km, amb lluna plena que ens acompanyarà i els frontals ens anlluernaran, amb una muntanya de 980 metres d'altura i amb un desnivell acumulat de 2000 metres.

Com sempre ja us faré uns "cinc cèntims" de la cursa el diumenge que ve.

SALUT I KMs.

3 comentaris:

Joan ha dit...

JO AQUEST CAP DE SETMANA HE APROFITAT PER DESCANASAR I INTENTAR CURAR EL GRIPASO.
MOLTA SORT A ROCACORBA I PENSA QUE EL QUE REALMENT IMPORT A ÉS PASSAR-HO BÉ FENT ALLÒ QUE REALMENT T'AGRADA.
JO COMENÇARÉ A ENTRENAR LA MARATRAIL DE BONMATI DEL 26 DE FEBRER.

MIGUEL ANGEL ha dit...

que tal Dani...no se si habrar lluna plena el sabado..pero frio seguro que si...pero na en la primera subida sobra todo...a tope sabado y ojo con la bajada..nos vemos,,acuerdate que te veo todos los dias con la camara,,,,,,

tri-famili ha dit...

Joan recuperat del "gripaso"
gracies per Rocarorba, fer la Maratrail de Bonmati es de homes, preparet bé.
Miguel Angel, seguro que frio vamos a pasar, pero bueno, estamos en invierno y es lo que toca, la bajada sera muy peligrosa. Ya sabes mi horario ,no falto nunca a mis entrenos en el GeieG.
SALUT A TOTS DOS