diumenge, 22 de gener del 2012

MARXA POPULAR VILOBÍ 2012

Sortides amb les "flaques" amb en Lluís, ahir vam fer la tirada una mica més llarga, ampliant 9 km més de l'habitual dels dissabtes, fent un total de 110 km.
A l'alçada de Calonge es va afegir un company del Triatló Cerdanyola i ens va acompanyar fins a la Bisbal.
I per rematar la festa, quan començavem a pujar la Ganga, es van afegir dos "pros" del RABOBANK i una noia i, com vam poder, els vam aguantar la roda fins a dalt de la Ganga, això sí, ells anaven al 20% i nosaltres tres al 99%.
Estic content de com em vaig trobar amb la bici. Començo a treurem el "rovell" de les festes de Nadal, i de la setmana de grip que vaig passar.

MARXA VILOBÍ:
No gaire a explicar, 15 km acompanyat, com sempre, del meu amic Joan Riquez que ja semblem els germans Zipi i Zape.
Total en temps a la cursa de 1:12:09.
Una marxa que per mi és la festa de les populars de la comarca de Girona. Per mi, qui no hagi fet Vilobí no és un popular.
"Perdoneu però algú ho havia de dir".

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

Algú havia de dir-ho ambé... Viloví és el campionat del mon de marxes populars, je,je... i lo bé que ens ho passem.
Salut familia