diumenge, 8 de gener del 2012

Objectiu: 4 de febrer, Rocacorba

Després d'estar una setmana al llit, per la passa de la grip, ahir vaig posar-me mans a l'obra, per l'objectiu més proper que tinc: la cursa nocturna de Rocacorba. Una cursa que fa molt bona pinta, ja que córrer de nit amb frontals no ho he fet mai i pot ser molt divertit.
Doncs com deia, ahir vaig començar a entrenar, vaig sortir del GeieG cap el castell de Sant Miquel per començar a acostumar les cames a córrer per muntanya, i avui, de bon matí, he anat a pujar Rocacorba per reconèixer una mica el camí, ja que feia un parell d'anys que no pujava per la zona.
Al marxar cap a casa, per Adri, he reconegut un parell de cotxes, "la gent no entrena" jijijijijiji, us tinc a tots controlats.
Sobre l'objectiu de triatlons, aquests propers 15 dies, he de dicidir si torno a fer l' Ironcat o fer 4 o cinc Half-Irons: B Banyoles, Argeles, Garotxes , Berga i alguna que surti per algun lloc, i segur les que realitzaré són les triatlons olímpiques de MDF de Banyoles i la olímpica de Catalunya, també a Banyoles.

3 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Ànims campió, la grip ja esta pasada i et veig molt animat per la temporada, a la que estigui del tot recuperat de la cama, iré perfilant el meu calendari. De moment, m'he apuntat a la Duatló de Granollers, al circuit de Montmeló, em comformo que la cama aguanti per finalitzar i viure la experiencia de córrer i pedalar per el circuit.
lo de Rocacorva promet, llàstima que encara vagui renquejant de la cama...

MIGUEL ANGEL ha dit...

Dani tu et recuperes en unes quantes hores..si no hi ha res ens veurem a Rocacorba, bueno nomes a la sortida perque tu vas a tope..disfrutaras en la muntanya..ningu entrena..aixo sempre es diu...suposo que encara no esta marcada pero es puja per el corriol, no per la pista...ens veiem

Joan ha dit...

Et poso dues propostes damunt la taula:
- el 22 de gener mitja marató de muntanya de l'albera a Llançà.
- el 26 de febrer primera Maratrail de Bonmatí.
És una marató de muntanya de 45km amb desnivell acumulat de 1800m+.