dilluns, 27 de juny del 2011

AQUATLO POPULAR DE GIRONA I MARXA POPULAR RIBES DEL TER












MARXA POPULAR RIBES DEL TER



Després d'un dissabte sense parar ja que, de bon matí vam fer la sortida de cada setmana amb en Lluís, i a la tarda vam anar a l'aquatlo popular de Girona.

El diumenge a les 9 del matí vaig prendre sortida a la marxa de les Ribes del ter, un circuit de 6 km 500 metres, amb un temps de 24:47 i la 6ª posició d'uns 170 participants.


Amb el guanyar de la cursa , Quim Cots i company meu a l'aquatlo per equips del dissabte.

3 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Felicitats!!!! a tu no!!! a la Martina, que és el nostre futur, perque el que som nosaltres, je,je...
Gracies com sempre per l'assitencia i el recolçament de la tri-famili als actes soildaris.
Ens veiem dissabte.. Els Pelacanyes v.2 ataquen de nou.. que tremolin!!!
Ahhh.. i felicitats per la 6na posició

tri-famili ha dit...

El teu futur no ho se peró el meu, es mes nergra que el mono de la Martina.
El dissabte, sortirem a TOPE que les cerveces tremolin!!!!
La 6ª posició era per omplir el blog......

Anònim ha dit...

jo no tinc prima del club per haver guanyat?????...je,ej,ej,ej,,