diumenge, 3 de juliol del 2011

TRIATLÓ POPULAR PER RELLEUS DE BANYOLES











Ahir va ser un dia d'aquells que dius que tens motius per disfrutar del dia , al matí sortida amb bici amb en Lluís, i a la tarda a passar-la amb amics i amb bona gent que li agrada l'esport.

Com cada any els PELACANYES vam estar al peu del canó, no us penseu que estem acabats, res de tot això, els PELACANYES sempre donen canya, a curses que la gent disfruta i es fa pinya.

Avui diumenge a fer una sortida en bici de 50 km amb en Llorenç i en Lluís, i cap a la pici a fer la missa de 12:00.

El que vulgui sempre estarà convidat a passar una estona fent unes cerveses amb nosaltres, que és molt ........

3 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Uauuuuuu!!!!!!!!!!1 ens ho vam passar de conya El Pelacanyes!!! i com sempre, disfrutant del més valios, els amics i la gent que ens envolta, i per un dia, un del Club Ciclista Banyoles, un altre del Castellfollit i un del Natació Banyoles, compartint els colors del Atletisme Girona.
I diumenge, cap al Swimming Cross

JR ha dit...

Em feu enveja sana, entre que estic preparant altres fites i que els temes "domèstics" no em deixen fer tot el que voldria acabo sempre perdent-me totes les ocasions de gaudir de la companyia de amics com vosaltres, l'aquatló de Girona, aquest triatló, etc...tot i que no tenia equip tampoc vaig poder anar a animar a tots els amics i companys que hi participaven...bé, no us vull deprimir i només em resta dir-vos que la propera ho tornaré a intentar.
salut i a reveure(espero que aviat)

tri-famili ha dit...

Joan, el dissabte vaig pensar en tu, estava segur de trovarte a Banyoles, i fer-te una abraçada, que fa molts dies que no ens trovem en curses.
SALUT