diumenge, 19 de juny del 2011

1ª TRIATLO OLÍMPICA MDF

Ahir dissabte al matí cap a Banyoles, vam anar amb en Lluis a disputar la 1ª Triatlo MDF, allà ens esperava en Carles, per tenir el nostre "pique" particular.
104 triatletes vam prendre part, a la "mosso de ferro". Poca gent, un matí de dissabte, en què no és comú que es disputin aquest tipus de curses i que, a mi, em va perfecte, i fins tot la meva cursa va ser per emmarcar...
TEMPS: 2:13:05
24 DE POSICIO
NATACIÓ: 27:53 (ES COMENTAVA QUE HI HAVIA MÉS METRES)
BICI: 1:05, en 36 km a una mitja de 34.7
CÓRRER: 40:02
I el millor, quedar davant d'en Lluis i arribar juntament amb en Carles.
A falta d'un 1km el vaig atrapar i quan faltaven uns 400 metres li vaig comentar: què? ens ho juguem a l'sprint o ens agafem de la mà i arribem junts? i després de pensar-s'ho 5 segons, em va dir de la mà. I jo, que soc un home que em dec al club i al seu "presi", vaig fer-li cas... jajajaja

AL FINALITZAR, COM SEMPRE EL 3er. TEMPS. EL MILLOR: UNA BONA "BIRRA" QUE NO FALTI SINÓ, MALAMENT!



Avui amb en Lluis hem sortit en bici per estirar cames i comentar la jugada.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai màquina molt bé ,no?....això son els últims entrenaments amb bici de calitat que heu fet els últims caps de setmana .....a veure si hauré d'agafar la bici tot l'any per espavilar-vos..!!! je,eje,je,...
Quim

Ironxevi ha dit...

Eyyyy!!!!! jo m'apunto al tercer temps.... el de la birra :) Ebhorabona makina, ens veiem dissabte, una abraçada a tota la tri-famili!!!!