diumenge, 1 de juny del 2008

going to a town ( rufus wainwright )

DILLUNS: 1500 metres de natació i a la tarda 40 minuts de carrera continua
DIMARTS: 1500 metres de natació i 50 minuts de carrera continua amb el MP3 ( THE POSTAL SERVICE )
DIMECRES: DESCANS
DIJOUS: 1500 metres de natació i a les 18:00 hores, 40 km amb bici (GIRONA, MAS LLUNES, MAS LLUNES, GIRONA) amb la companyia d'en Juan i en Llorenç.
DIVENDRES: 3000 metres de natació
DISSABTE: 120 km amb bici, 8 companys del club van anar a fer la ruta ( GIRONA, AIGUAVIVA, VILOBI, RIUDELLOTS, SANT ANDREU SALOU, CALDES, LLAGOSTERA, TOSSA DE MAR, SANT FELIU, SANTA CRISTINA, BELL-LLOC, LLASGOSTERA, CASSA DE LA SELVA, GIRONA)

DIUMENGE: KO A LA TRIATLO DE MATARO...
UN DIUMENGE PASSAT PER AIGUA. A LES 7: 00 DEL MATÍ VAM ANAR CAP A LA CAPITAL DEL MARESMA EN XEVI, EN LLORENÇ I JO, UNA VEGADA ALLÀ, CONTINUAVA LA PLUJA I EN LLORENÇ ENS COMENTA QUE ELL NO SURT. JA A LA PLATJA ES FAN DOS SORTIDES, I A MI EM TOCA LA SEGONA. A LES 9:38 ENS DONEN EL TRET DE SORTIDA, UNA VEGADA A L'AIGUA COMENÇO A NEDAR I LES SENSACIONS SON DOLENTES, EM DONA UNA MICA D'ANGOIXA I ESTIC NERVIÓS, VAIG NEDANT FINS LA PRIMERA BOIA I ÉS ALLÀ ON DONO MITJA VOLTA I GIRO CUA CAP A BOXES I A PLEGAR ......
P.D : DIUMENGE DIA 8 CAP A ARGELES (CATALUNYA NORD) A FER LA TRIATLO OLIMPICA, SI NO EM VÉ CAP "YUYU" A L'AIGUA ...
TAMBÉ VULL COMENTAR QUE JA FA UN TEMPS , POSO ALS TITOLS UNA CANÇO I EL GRUP, PER QUE M'AGRADA COMPARTIR LA MÚSICA QUE JO ESCOLTO SEMPRE ( SI ENTREU AL YOU TUBE ) I POSEU EL GRUP I LA CANÇO PODREU VEURA I ESCOLTAR EL VIDEO.

4 comentaris:

carless ha dit...

Hola Dani, com et trobes?
M'he trobat en Xevi al Futbol i m'ho ha dit.
Espero que sigui passatger, aixo dels estress, angoixa......es una putada.
Per relaxar-te corrents en tirades llargues ( mmillor a la muntanya ), escolta Jack Johnson.....

Tr3sk ha dit...

Quina manera de ploure!!..encara que nosoltres estavem mullats i no precisament de l'aigua!!!
" Dani & Eva pixant colonia amb ARGON112"..i en Llorenç tot fet..de gelats fins el cul!!!

Ironxevi ha dit...

Esperem que per fí diumenge faci sol, i et poguis treure la espina de Mataró. A vegades una retirada a temps és una victoria.
En quant a lo del titol amb la canço i el grup, em sembla una idea genial.
Per cert, tinc al cotxe el doplega samarretes que et va portar en Llorenç

tri-famili ha dit...

Hola a tots, Carless, ja estic a punt per tirar-me a l'aigua!!!!
Eva, lo mejor del dia d'ayer, me puse malo con tanta maquina, en las carpas!!
Xevi, el plega camissetwes ja me'l donaras el diumenge.....