diumenge, 18 de maig del 2014

Triatló Sant Feliu de Guixols i Cursa popular Barri SAnt Narcis

Ahir després d'una llarga temporada sense disfrutar d'una triatló, vaig poder posar-me el dorsal i compartir, aquesta vegada en la modalitat sprint. I la vaig gaudir metre a metre i km a km.
Quan un té ganes de fer una cosa que li agrada es nota i jo ahir vaig disfrutar.
.

 I vaig tenir l'honor de que la triatló de Sant Feliu feia les noces de plata, que no són poques. Ara toca entrenar per la B de Banyoles.
 Temps en cursa: 1;10:11 posició V1M: 20/80   General:108/400
 Cursa popular barri Sant Narcís:
Avui tocava fer barri, en una cursa de 5.500 metres, molt ràpida. Unes 120 persones hem participat en una cursa que de cares a l'any que ve, volen fer-la amb una distància més llarga i amb molta més participació.

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

Felicitats per el cap de setmana doble... triatló i cursa al barri..
M'hauré de posar de cares al tri de l'Escala...