diumenge, 11 de maig del 2014

Mitja marató Girona 2014


Després que fa dos setmanes debutés com a llebre o "globo", avui he tornat a fer-ho, i hi he agafat afició, és un altre manera de participar a les curses, i el que més m'omple com atleta popular , és ajudar a la gent que debuta a la distància o vol fer la marca.
En aquest cas jo avui portava, que  era les 2:00 hores a la mitja.
A l'arriba tant un noi que m'ha dit que sense els meus ànims hagués fet més de 2 hores  i una noia que sense en Pere l'altre llebre de 2:00 hores i jo no hagués fet la marca que volia fer: ser sub 2:00 hores.
Amb això em quedo avui, ajudar a fer un somni esportiu.


2 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Veig que també li vas agafant el gust a aixó de fer de llebre.. és super divertit, i ajudes a altres atletes a cumplir els seus objectius..
Salut, ja et buscaré curses per fer de llebre...

Anònim ha dit...

Sóc la Carme, la que ha pogut fer la mitja amb 1:59 gràcies al Pere i a tu. Moltíssimes Gràcies! Us estic molt molt molt agraïda!!!
Dona-li records meus al Pere