diumenge, 25 d’octubre del 2009

PREPARANT LA MARATO DE DONOSTIA

Ahir dissabte, vam anar a fer una tirada llarga amb en Quim "doctore" jo i en Juan Valsera, tot i que no surt a la foto també va venir a córrer . (Girona "plaça d'Europa" Cassà, Girona) pel carril bici, en total 24 km amb un temps de 1'55

A LA NIT: SOPAR DE FIRES AMB LA COLLA


Avui diumenge, cap a l'estadi de palau. Aquesta setmana amb vaig trobar al gimnàs el Sr. Blanca, i li vaig comentar que no fèia cap entreno específic per la Marató de Donosti, i em va recomenar que si no fèia gaires sessions de sèries, que fes tirades llargues i que d'aquí fins a l'última setmana de la Marató, que anés una vegada a la setmana a "pistes" i córrer una hora per l'exterior de la pista.
TOTAL AVUI: 1:01:02, 31 VOLTES 12 KM 400 METRES. una mica lent, ja que em va dir que el ritme fos una mica més el que de cursa. (em noto una mica tocat de cames de tota la setmana).
HA ESTAT UN PLAER CÓRRER A L'ESTADI ( 8 DEL MATÍ) I ESTAR SOL A LES INSTAL.LACIONS