dilluns, 12 d’octubre del 2009

MARXA POPULAR VIRGEN DEL PILAR

Com molta gent sap, sobretot la que em coneix, sap molt bé que sóc un independentista català, que en el seu dia vaig córrer davant dels nacionals en manifestacions del 11 S i de Sant Jordi, però porto 2 anys que vaig a fer la cursa del pilar organitzada per la guardia civil.
PERQUE? el dia 6 de octubre és el cumpleanys de l'avi (Dionisio) de la Gemma que aquest any n'ha fet 93 anys, i és ex-GUARDIA CIVIL, i és el meu regal. Ahir a la tarde el vam anar a veure, i a dir-li que vaig anar a fer la cursa, només per veuri-li la cara de felicitat ja val la pena córrer la cursa del Pilar!!!



1 comentari:

Ironxevi ha dit...

Digues que si, les bones causes valen tot l'esforç i sacrifici del mon, i ho se per experiencia. A més, l'organitzen companys del club, i no els hi podem donar l'esquena. Visca les curses de Girona