dimecres, 2 d’abril del 2008

les pales

Ja fa unes setmanes que entro en un blog d'un triatleta, com no, que me motiva, i crec que l'objectiu que té aquest any és l'IRONMAN de LANZAROTE.
La meva fixació són les seves sessions de natacio, ja que tots els metres que fa son sempre amb pales, i jo estic seguint el seu exemple, el dilluns i ahir també vaig fer els meus metres tots amb pales.I no sé si a vosaltres us passa, però jo tinc èpoques, que entrenant, em trobo més bé en una de les tres disciplines i aquesta vegada és la natacio.
Des des l'any passat em guio per sensacions, les sèries els vaig deixar de banda, les sensacions del meu cos és el que me motiva més, i així disfruto més practicant aquest esport. No sé si m' equivoco però em sento més bé entrenant.
Avui al migdia no he pogut anar a nedar i ara que he arribat d'entrenar amb bici (para unos 49 km), i m'he anat a dutxar, el cos quan ha vist l'aigua m´ha demanat PALES, i ha estat una mica difícil ensabonar-se, i fer-me l'entrecuix (ja no te digo).
a partir d'ara quan vegi aigua pales, pales, i pales , ja,ja,ja,ja.......

5 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Encara no les has provat per anar en bici, pot ser la reostiaaaaa..
Tinguen en conte que hi ha força posibilitat de pluja a Paris, me les podria emportar per correr diumenge, je,jeeeeeeee......

Has vist un dels comentaris de Montornés, el noi de la samarreta del Girona...

Bon cap de setmana

tri-famili ha dit...

Avui les provo per anar en bici,si plou a Paris recolliu una mica per aqui, prou falta fa...
No he vist rés dels comentaris, a on????

Anònim ha dit...

eo.
aixi estas molt guapo amb les pales

carless ha dit...

Molta pala..... i la foto qui te l'ha fet.......?

carless ha dit...

Molta pala..... i la foto qui te l'ha fet.......?