dilluns, 4 de febrer del 2008

un dia en las carreras i KO a granollers

La primera setmana de febrer, i un "finde" d'esport i bona taula, doncs res de res, el divendres al sortir de la feina em vaig començar a trobar malament i per "si akas" vaig anar cap el llit per estar bé el dissabte al matí. Em vaig despertar i semblava que me trobava bé, i cap a Montmeló amb en Pip el meu germà d'ànima, amb el seu Porsche Boxter que treu "los sentidos". Una vegada allà, a disfrutar de l'espectacle, els red bull van ser els primers en sortir, els toro rosso i el honda tot seguit i Bmw (Kubica) els meus i Renault i els mercedes els últims i, crec que l'Alonso haurà de treballar molt per que els mercedes anaven molt fins.
Sortint de Montmeló cap Granollers a recollir el dorsal, i va ser aquí quan em vaig a començar a trobar malament, peró jo, tossut no volia veure la realitat (QUE PORTAVA UN GRIPASSO)
Ja a la tornada cap a Girona en Pip em diu que estic convidat a dinar a la Roca petita, i jo cap allà, i després de dinar cap al llit. Aquí és quan veig que no podré anar a fer la meva 7 edició de la mitja i tampoc com és tradició amb la Gemma anar a dinar a la Fonda Europa. Només dir que no us desitgo una febrada com la que he agafat per que ahir diumenge a la tarda vaig veure la llum , ja,ja,ja ,ja
Ah, si volen venir a casa "LOS VAMPIROS" estaran de sort per que vaig fins les orelles de :NEOBUFREN, GELOCATIL, ACETILCISTENA i RHINOMER.
"Trata de arrancarlo Jason, por dios, trata de arrancarlo"

En Pip i jo al final de la recta del circuit

PORCHE BOXTER ( no dic la velocitat a la tornada cap a Girona)

ENTRENO ACUMULAT: Dl:1500 mt Nat Dm:1500mt NAt + 50' correr Dc:1500 mt Nat Dj:1500mt Nat + 1 hora correr Dv:FESTA Ds: FESTA Dg: MORT.

10 comentaris:

Ironxevi ha dit...

S'ha de reconeixer que quedes bé amb el porsche. La velocitat millor no la comentis, que avui en dia tothom s'entera i després venen els problemes. Bona recuperació, i si vens a la Nestlé ens veiem (fare la curta, segurament)

Anònim ha dit...

També és mala llet començar a trobar-se malament quan un plega de la feina......

Cuida't

Tr3sk ha dit...

Pues irias a buscar el dorsal tb con el Posche...t ví de raskis y cuando m dí la vuelta ya no estabas!!ajjajaj

Ya te imaginas que estaba haciendo...dandole a la sin hueso, como no!!!

Anònim ha dit...

Continues mort? Dilluns va caure el meu pare i avui dimecres la meva mare, qui serà el pròxim????

Recupera't noi, però no te m'acostis fins que estiguis net jajaj

tri-famili ha dit...

avui començo a estar una mica bé, es veu que els medicaments hem feien baixar la temperatura del cós, i sempre tenia fred fins que han vist el poblema i m'han tret els medicaments i el cos a comensat a reaccionar... TINC MONO DE TOT: CORRER BICI NADAR "VIURA" una setmana perduda!!!!!
espero que els teus pares es vagin recuperant, cuidels que de Pere i Gloria ja no quedent gaires!!!

Anònim ha dit...

Ja que estàs aborrit..... podries actualitzar una mica el blog!!!!!!!Tinc poca feina i així em distrec una estona.....

Salut

tri-famili ha dit...

JA, pero m'espero més tard,per que estic mirant Fama, o si vols baixo un moment al carrer i començo a trencar vidres de botiges i de portals , aixi tindras una mica de feina!!!

Anònim ha dit...

Jajaja!!! com diu aquell "Que Kabron".
El meu jefe ja està trucant a quatre "bandidos" perquè rebentin alguns escaparates...... ja li pasaré el teu mobil.
Llegó la crisis en el sector de la construccion!!!!!!!!

P.D. avui he fet més comentaris en els blogs que comandes han entrat.....

tri-famili ha dit...

si ja ho he vist,tu rai, com diu aquell!!! ara arriva la hora més dolente, per que s'acosta les 6 i les banbes parades.......

Anònim ha dit...

No et perdis el Blog de l'
Amat Artigues, alguna cara et sonarà !!!!!!!! com es cuida la gent jaja