dimecres, 2 de gener del 2008

de sant silvestre a st. andrews

Lloret va començar la" Sant Silvestre Tour Dani 2007" era la primera edicio de Lloret i el temps i va acompanyar la gent fantàstica, el públic també, però la organització no. Com podeu veure a la foto anava d'estreno amb el mono de Triatlo Girona Costa Brava "MOLT GUAPU". Una cursa de 5 km molt planers que feia que la gent realitzés uns temps molt bons, el meu va ser de 17'54.
Al 31, la segona part de la "Sant Sivestre Tour Dani 2007", la matinal va ser a Riudellots i com a LLoret el temps, la gent, el públic, i a més la organitzacio van ser fantàstics, el circuit era de 6 km i el vaig fer amb un temps de 22'42. I a la tarda Girona i haig de dir que li estic agafant molt de carinyo a aquesta cursa per què és a la meva ciutat, pel circuit, per l'organitzacio i pel "TIEMPAZO" que vaig fer, que per mi esta molt bé, en un circuit de 5 km i 400 metres un temps de 19'27 quedant dels 15 primers "mas o menos".
I el dia 1 de gener després de tant de córrer i, per desconectar una mica de curses, a practicar el golf , al GOLF GIRONA vaig fer 9 forats i tot va ser molt ràpid perquè el vaig fer en boogui , ja,ja,ja perquè no és lo meu donar amb un pal a una pilota ja tindré temps quan em jubili...



5 comentaris:

Anònim ha dit...

eo!!!!
ja sembles el teu germà

Anònim ha dit...

Parlant del tema d'actualitat,no vas veure en Lance Amstrong per Lloret??? estava convidat.....

i veint el poc estil que tens amb el Golf, parlaré amb en Blanco perquè de cares a l'any que ve porti en Taiger Woods a la Sansil de Lloret

Ironxevi ha dit...

Hola Dani, quina enveja el teu "tour" fi d'any,més que res per que no puc correr a Girona, però t'aseguro que m'ho paso de conya organitzant, conificant, anant al cotxe escombre, recollint els conos,etc. Per l'any que bé, mirarem de liar-la més grosa, tenim algunes idees, aixó si, sense cambiar l'esperit de la cursa, i aceptem idees de tothom. En Lance deuria ser darreda, perque davant meu no el vaig veure, je, je....

Tr3sk ha dit...

Estos de Girona que no tienen bastante con esa carpa Vip de la que disfrutarón en Madrid con Alix en directo!!!El año que viene a ver si puedo ayudar a Blanco con mi Élite..Josef, Benito, Pereiro, Mayoral y go!x poner algún ejemplo caen fijo!!!

tri-famili ha dit...

eso es elite i no las batuka!!!!! gracias Eva!!! sugongo que ja has visto la historia i quiero tu opinion...