diumenge, 2 de desembre del 2007

mitja de mataro


Una altre al sac, avui hem fet la mitja marató, i és d'aquelles amb "morbo", perquè per mi és de les primeres de la temporada després de les poques triatlons que faig a l'estiu, i m'he trobat bastant bé, ja que els primers kms. he anat amb en Xevi i en i Llorenç dos màquines del còrrer per "mi" i això m'ha fet que en el Km 6 pogués atrapar en Quim i en Pere i això em donava els 60 punts de la cursa "triatlo girona costa brava" que no em treu la son, però tenia ganes d' aguantar el ritme de dos fondistes de veritat, però al Km 13 m'han deixat "estan molt forts" i com he pogut he anat fent, ja que arrossego un mal de lumbars tota la setmana. Com podeu veure a la foto l'escalfament en el bar ha estat molt bé, ja que en el bar jo soc el rei, arribant a l'arribada en un temps de 1:28:16 rècord en les mitjes de mataró: 2006: 1:28:33 2005: ? no surt a la pàgina, 2004.1:29:47 2003:? no surt a la pàgina, 2002: no surt a la pàgina, felicitats Xevi Avellana pel teu sant...

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

Estem aqui al bar, en Llorenç, el Keniata Xava i jo, fent unes cerveses, i ja hem perdut la conta. S'ens veu bé a la foto. Felicitats per els 60 punts,la classificació ja es teva. Ara a preparar-se per Porqueres, aqui el jefe és en Llorenç cada any, és la seva cursa. El keniata ja esta baixant, ara es està begent una camamilla, esta cardat.