dilluns, 17 de desembre del 2007

2.146,45 Cors que bateguen

Foto publicada al diari de girona

8 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Per cert, on era en Llorenç? La sortida i ja deuria estar cridant a algú...

tri-famili ha dit...

es lo mateix que hem dit la Gemma i jo, on es????

Marc ha dit...

Osti nois, sou molt mediatics!!!!
Moltes felicitats per l'esforç fet!! Va valdre la pena!

Anònim ha dit...

Aquest any siiiiiiii!!!! Ja estic apuntat a la Copa Nadal.
Ahir li vaig comentar a la "manager" i li han faltat cames per anar-me apuntar. Que consti que ella s'ha rajat, i tu no t'animes???? Has sigut tu que m'has estat apretant jajaja.

Era només falta que com a mínim fagi sol !!!!!!!

Tr3sk ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Tr3sk ha dit...

Quién esperará al Sr. con la toallita pa que no pase frío?? LA FONTEEEEEEEEEEE!!!

Aunque si viene David Royo no cuentes conmigooo.. con esas espaldas necesitaré refuerzos pa taparlo!!!No sufras, ya camelaré a alguien pa que te cuide, rei!!jajajaj

tri-famili ha dit...

ja m'agradaria ,pero el Nadal toca famili i sera mes copa balon que copa nadal,otro año sin!!! Ja sortiras per la tele al TN, posat guapo...

Unknown ha dit...

Hola 3 famili!!! Com estem ?? Por aquí más o menos. Me alegro veros tan bien al trío y resto de amigos. Que sepáis que voy para Girona del 23 al 26... A ver si nos podemos ver un ratillo !!! BESOS
BONES FESTES i bones Triatlons !!!