diumenge, 14 d’octubre del 2007

el plan b de "Sitges"

Abans de tot donar les gracies a la federacio de triatlo "catalana",el any que ve tots a la "fede vasca "que son mas simpaticos.. El plan "B" el vaig centrar al entreno d'en Jordi Triadu, que li resta 42 dies per la Ironman de Australia i el vaig acompanyar "Bici" a fer 101 Km, Girona la Bisbal, Palamos,Platja d'aro,LLagostera,Caldes,Riudallots i tornada a Girona us explico la ruta per que la meva professio frustrada es de guia turistic ja jaja. i a la tornada a casa vaig veura una nota que deia "son a Llagostera" pues capa la pici a fer 1500 metres,i diumenge 3000 metres mes a la pici i dinar al raco de can PEP, gracies Federacio, per passar un cap de setmana fabulos a casa, que ben mirat es don s'esta millor!!!

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

T'han ben futut el weekend els de la Fede. Al final haurem de fer com als IM, les inscripcions x Sant feliu casi queles comencem a fer.. per arribar a temps. I ara resulta que el xip blanc ja el pots llençar, no serveix per res. Quan el van instaurar, em van dir que el meu groc no em servia, apa compra un de blanc(12e.) i activel cada any(5+5...9i ara llençal que hem de fer més negoci, la realitat, estic per deixar-ho...