diumenge, 9 de març del 2014

Marxa Popular de Santa Eugènia 2014

Un cap de setmana esportiu del que físicament no em puc queixar.
Avui els 10 kilòmetres de la Marxa Popular de Santa Eugènia de Ter en un circuit molt planer i que particularment m'ha agradat molt. En un circuit mixte 50% asfalt i 50% terra.
I el que més m'ha sorprès ha estat el meu temps: 37:57, amb les cames carregades d'ahir de la sortida en bici amb 110 kilòmetres a les cames.
I ahir cada kilòmetre que passava em trobava més bé.
Doncs això, que físicament em començo a trobar millor:
"AL LORO! QUE NO ESTAMOS TAN MAL!!!!"

Marxa Popular de Santa Eugènia de Ter

3 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Un bon cap de setmana.. i tant!!! et veig fort, segueix així, i no deixis de disfrutar-ho...

Anònim ha dit...

t'ha sortit una cursa de cine............el temps bonissim, tot i la kilometrada que et vas fotre el dia anterior.
Ha seguir així qeu no se el que fas , però vas pel bon camí...!
Quim

Joan ha dit...

Evidentment estàs fort.
110kms el dia abans i baixar de 38minuts a Santa Eugènia ho deixa molt clar.
Salut i kms.