diumenge, 17 de novembre del 2013

MITJA MARATO RIPOLL 2013

Bones companys!!!
ja estic de tornada.
Des del mes de setembre que torno a córrer normalment i a anar amb bici.
Ja fa 3 caps de setmana que he reprès les tirades de 100 km en bici.
Avui després de tant de temps m'he tornat a posar un dorsal. M'ha fet molta il·lusió i més a Ripoll que porto més de 12 anys anant-hi.
Ens hem trobat amb temporal de pluja i vent, fins i tot, hi ha hagut estones de sol.
El meu temps ha estat: 1:33:01, tan sols un minut i mig més que l'any passat i en aquell moment tenia molt bones sensacions ja que m'estava preparant la marató de les vies verdes.
Les meves properes entrades al blog seran més esporàdiques ja que prefereixo entrenar més que no pas competir i, a partir d'ara, triaré més les curses i no les faré tant a lo bèstia.
També m'he adonat avui que s'està produint un canvi generacional, ja que en tot el circuit he vist molt poca gent coneguda.

4 comentaris:

Joan ha dit...

Me n'alegro molt que ja tornis a devorar kms company.
Relleu generacional noi, és llei de vida.
Jo visc una segona joventut ja que vinc de petar-me 53kms i el proper diumenge caldra intentar superar-ne 42 més.
Any vinent et vull maratonejant a tot drap.
Salut i kms.

miguel lozano ha dit...

Eiiii daño...me alegro comenci a ganar tot be....jo faig temps no vaig nadar pero corre i btt si.....me alegro molt a veure si actualizo blog...faig servir mes facebook... ok dani recorre..

Anònim ha dit...

El teu retorn com no a Ripoll....
i a més amb un dia epic per corre.
Ens veiem i gracies per recuperarme el meu xip grop extraviat a l'escala 2013.....Ostres ,m'ha fet il.lusió que fossis tu el que la trobat.
Salut
Quim

Ironxevi ha dit...

Felicitats Dani... molt bon temps,,
Esta bé que hi hagi gent nova.. però no ens treuran del mig, als "avis"...