diumenge, 14 d’abril del 2013

10 km de Girona


Tres bons amics
Avui en el blog volia explicar una mica sobre la lesió d'adbuctors que m'impedeix competir de la manera que m'agrada i el que puc donar de mi mateix. Avui havia d'anar amb compte de no fer-me més mal del que ja tinc i que l'Ignasi (fisio) em va alertar de no córrer avui.
L'excusa de córrer avui era estar amb el globo de 50 minuts que portava en Xevi i no forçar, però s'ha convertit en el globo de l'amistat, no em vull posar sentimental, però quan un amic necessita dels altres s'ha d'estar, i  avui es tenia de  estar amb ell, i el globo de 50 minuts ha estat això, el globo de l'amistat, donar suport a un amic que està passant un mal moment.


Ahir sortida amb bici, 100km a les cames ja que els abductors no es resenteixen tant com córrer,  i sort tinc que les tardes s'allarguen i puc anar a les 6 de la tarde amb bici, sinó seria per tancar la paradeta ....

Últimament al migdia entro sovint per aquesta porta, en la que un gran professional com l'Ignasi està fent una bona feina.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Força per tothommmm......Entre tots millorarem............en tots els aspectes.
Quim

Ironxevi ha dit...

Gràcies Tri famili.... <3
Espero que et milloris aviat i puguis competir com a tu t'agrada.