diumenge, 29 de juliol del 2012

Popular swim (Diversport) l' Escala

Fa uns dies per un amic em vaig assabentar que a l'Escala, dins de la Ultra Swim, també feien dos travesses.
Una de 6000 i una de 1600, i com que porto un quants caps de setmana que pugem a l'Escala amb la familia, vaig trovar interessant participar. Després de donar-li al cap, vaig triar la curta "1600 metres" i cap a la platja a passar el dia.
 La sortida s'ha donat 36 minuts més tard de l'hora anunciada, cap poblema.
A la xerrada abans de la sortida ens han dit que en tot monent seguíssim les canoes.
Els primers 400 metres del tret de sortida hem fet un grup de 4 "nedadors", però no he pogut seguir el ritme i m'han deixat. Tot seguit m'ha atrapat un amic del Triatleta Marc Pinsach que també participava i hem anat plegats amb un ritme molt bo per mi.
La canoa que ens portava, però sempre estava molt lluny i fins i tot hi havia moments que no la veiem.
El més divertit ha estat en els últims metres quan hem pogut seguir la canoa i el noi ens ha començat cridar que havíem d'anar per les boies. Li he replicat que nosaltres el seguiem a ell,  i una vegada estàvem a les boies, des de la platja ens cridaven que no, que tiréssim recte.
En fi un "caos" a l'arribada.
Al final 5è. classificat d'uns 40 participants i cap a la platja a passar el diumenge.

4 comentaris:

Ironxevi ha dit...

L'important és que heu pogut nedar, i a prop de l'Escala. Jo he fet 2 proves amb aquesta gent, i sont molt d'anar per casa, no s'esmeren molt que diguem... bé, a l'hora de cobrar si, perque tampoc son barates... :(

Joan ha dit...

Jo en tinc molt mala experiència.
Anunciaven una Marató a Vilademuls el 17 de juny i si no arribo a trucar encara no sabria que s'ha suspès.
A més en una cursa infantil a El Far la filla d'un company no va poder participar havent pagat pq els senyors varen decidir donar la sortida 20minuts abans de l'hora anunciada.
Un desastre i uns careros.

Anònim ha dit...

Carai Dani 5e!!!
Estas molt fort!!!

Quim Bofill

Unknown ha dit...

Nennnnn ..... cada dia estàs més potent. Y eso que tu mujer es mi amiga si no te decía alguna cosa más obscena. jajaja... ;-)

Vaig cap a Girona el dimarts o dimecres. Petons :)