diumenge, 20 de maig del 2012

1ª cursa popular de Sarrià de Ter

Es nota que arriba el bon temps i la gent canvia les bambes per la bici. Tot i que ahir no va acompanyar gaire el temps, en Miguel i en Juan van sortir a fer una tirada amb en Lluís i un servidor.
És el que té de bo sortir amb en Juan amb bici ... sempre hi ha avituallament al Bar.
 CURSA DE SARRIA:
Quin m'ho havia de dir que després de 26 anys de posar-me una semarreta del U.E.SARRIA , avui ho tornaria a fer. I, a més, també la meva filla (tots dos uns grupistes de cor), però ens ha fet molta il.lusió còrrer per l'U.E. SARRIA.
Doncs la U.E. SARRIA també s`ha posat a la moda d'organitzar curses a peu i s'estrenaven, amb 6 km planers i una cursa infantil de 1 km.
Els dos grupistes de cor ...
Els de sempre + en Borja
Sortida de la mini cursa, on el campió ha estat l'Àlex (amb semarreta del Girona) i nebot del presi .... hi ha el futur del Girona garantit.

Arribada amb sprint inclòs
Sortida dels 6 kms.

Aguantant els 10 primers metres de l'èlit

Arribant als 6kms. ben ofegat
TEMPS: 22:55
 ÀNIMS A EN JORDI TRIADÚ QUE HA TINGUT UNA CAIGUDA A L'IRONMAN DE TEXAS I S'HA FRACTURAR LA CLAVÍCULA.

2 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Home, jo si m'aviseu a quin bar pareu a fer la cervesa, m'hi presento amb el cotxe, je,je...
Ha estat molt bé a Sarrià, i per cert, ja tinc també la samarreta de la uniò... :)
Cuideu-vos, parlem aquesta setmana, us espero :)

Anònim ha dit...

Quina arribada la de la Martina....!...Si tothom si fes aixi en el que fa , el pais iria molt millor...!
Vaya crack de filla que teniu..!
Es un diament per polir i no dubto que sera una futura campiona.
Quim