diumenge, 22 d’abril del 2012

MITJA MARATO DE LA GARROTXA

Aquesta és la meva 3ª edició de la mitja de la Garrotxa. No portava al cap fer-la, ni apuntada al calendari, tot ha estat per veure a un gran amic que feia un any que no el veia: en Quin Juarez (el Doctore) ja que viu a Montpellier i aquest cap de setmana baixa-va a Olot per visitar els seus pares i participar a la mitja.
Sobre la cursa, he acompanyat a la Marta Lora en tota la mitja fent un temps de 1:36:36, quedant 5ª en la categoria de dones.
Felicitats guapa! com també felicitar al Sr. Godoy ( foto de dalt: entre la Marta i jo) per guanyar la cursa, un "màquina".
Quan tota la colla ha passat per el pòdium a recollir copes, menys un servidor, hem anat a dinar totes les famíles juntes i posar-nos al dia amb en Quim.
AHIR DISSABTE:
Última sortida llarga amb bici (110 Km) abans de la Triatló distància B de Banyoles de diumenge que ve, ja que en faré uns 40 km entre setmana.
En Juan ens va acompanyar 1 horeta per estirar cames per avui.
Tot està preparat pel "pique" personal que tinc amb en LLuís i en Carles per diumenge!!!!!

3 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Felicitats!!! una més al sac :) que bé que haguis vist en doctore. Bé, ja tenim la feina feta, a tu t'espera el B de Banyoles, i a mi la Marató d'Empuries, pensaré en tu mentres recorri els 42,2kms, motissima sort per diumenge.

tri-famili ha dit...

Gracies Xevi, si tinc la gran sort de tenir amics com tu i en Quim.
Ostre serà un honor estar els teus pensaments el diumenge.
SALUT

Anònim ha dit...

Ei ja estic espectant a veure com es resolt diumenge el gran "pique" Dani&Lluis.

Quim ( un que veus tot sovint a la piscina)