diumenge, 11 de març del 2012

MITJA MARATO MONTORNÉS 2012

Per evitar els desgraciats focs d'aquest cap de setmana que han cremat a Llagostera i Santa Cristina, ahir en Lluís i jo vàrem canviar de ruta.
Vam fer la volta per la Garrotxa i no vam trobar gens de vent. Va ser un d'aquells dies que vaig disfrutar d'anar amb bici. Feia temps que no gaudia tant pedalant.
A l'alçada de Mieres vam trobar dos ex-companys del C.C. Banyoles i tots quatre vam treure la "carbonilla".
TOTAL: 106 Km.


En Lluís: cada dia més fino, fino, fino...

MITJA MARATÓ DE MONTORNÉS 2012:

Avui diumenge tocava desembolicar el regal que li vaig fer a en Joel pel seu 40 aniversari, La Mitja de Montornés i, tal i com li vaig dir en el seu dia, li anava a fer de llebre.
Al final també s'hi ha apuntat en Xevi a fer de llebre. Per en Joel, debutar en una mitja, amb una llebre de la talla del senyor Avellana és tot un honor.
Ja pot emmarcar el dorsal i dir-los als seus nets que el sr. Avellana el va estirar els 21 kms.
Al final, molt bon debut d'en Joel.
TOTAL: 1:45:30


Ni RECUPERATION, ni AQUARIUS, ni POWERADES, els putus-cracks es recuperen amb cerveses ...

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

I tant, els craks es recuperen amb cervesa, som els millors. M'ha encantat poder compartir amb vosaltes la mitja, i amb en Joel el seu debut en mitja... el proper regal, una marató, je,je... T'enviaré les fotos.