dimecres, 8 de desembre del 2010

cursa popular de porqueres 2010

Mal dia de cursa, estic calent i aniré ràpid sobre la cursa, TEMPS :31 minuts la tendinitis tocant lo que no sona com sempre però m'aguanto, i sinó a descansar.

La sorpresa ha estat al acabar la cursa i en Gonzalez ha vist els vidres del meu cotxe trencats i que ens havien robat les tres bosses (XEVI, LLORENÇ I MEVA) amb tota la documentació, targetes bancàries i mòbils.
I per la meva part també ulleres ZOOT, banyadors SPEEDO etc, de la bossa de natació, roba per després de la dutxa, etc ...
Començo a estar cansat de treballar per, vagus, immigrants que vénen a robar i a fer mal al nostre país, en aquest blog mai he fet una linea sobre política, però les coses s'estant fent malament i va a pitjor.
Molta immigracio sense cap recurs que només fan mal, a un país en crisi i que els estem matinguent i, encara roben i delinqueixen.
ESCRIC SOBRE ELS IMMIGRANS PERQUE HAN VIST UN "NEGRITO" AMB BOSSES DE SPORT CONCRETAMENT DEL ALTETISME GIRONA PER LA ZONA.


DINS DE LA COMISSARIA DELS MOSSOS A POSAR LA DENÚNCIA.