diumenge, 28 de novembre del 2010

1 MARXA CLUB DE TENNIS LA BISBAL

Deia que en aquest mes de novembre volia desconectar de les curses, que només volia fer la 10km de MCD, però estic tant malalt com vosaltres i avui amb en Llorenç hem anat a fer la 1ª marxa del club de tennis la Bisbal.
LA RECOMANO!!!! un circuit de 12 km, només el 10% d'asfalt, amb camins amples i molt ben marcats.
El meu temps ha estat de 50 minuts.


I en Llorenç s'ha emportat copa!!! 2n. de la seva categoria i 8è. de la general. Comença a ser una costum que els meus amics s'enduguin copes allà on vagin, "Nadeia, Xevi, Juan, Marta, Doctore i Llorenç" estic sempre amb ells i no se m'enganxa res!!! la calvície, els marejos de veure una doctora, el teatre de l'artista, el "cardar d'Olot", l'accent "chava" i l'embolicar-me en tots els fregaos com el "presi, això sí que se m'està quedant, però de córrer ... no hi ha maneres de que se'm quedi res d'aquesta bona gent.