diumenge, 29 d’agost del 2010

TRAVESSA DE L'ESCALA

Dissabte amb la famili, en Xevi i la Nadeia vam anar cap a l'Escala a fer la II travessa de l'Escala, 2300 metres.
Els amics del club natació Cargol, amb una organitzacio impecable van donar sortida als 270 nedadors de la platja del Riells fins la plaja , donant la volta al cargol.


pujant a la barca d'en Pere Ros que ens duia a Riells

el meu temps va ser de 42:57, fent algun vermut i arribant força marejat.
Però tot i aixo vaig disfrutar a les platjes on la Gemma i jo hem passat moltes hores de sol.

Al final, foto dels " PERILLOSOS DE GIRONA"

I ABANS DE MARXAR DE L'ESCALA, VAIG DONAR UN VOL AMB LA BICI ELECTRICA DE L'ABERT "CAFE DEL MAR" AMB AQUESTA NO M'ATRAPERIU

US PENJO UNA FOTO ESPECTACULAR: LA SOFTRIDE 1994, I LA CEEPO 2010

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

L'any que bé tornem.. però als vermuts del mar, que ens posin també anxoves!!!!
Em quedo amb la Softride del 1994..