dimarts, 18 de maig del 2010

IRONCAT 2010

Abans de fer una petita crònica de la prova, vull recordar els tres dies que no se m'oblidaran mai, l'arribada al poble, anar a buscar el dorsal amb la semarreta de la marato de l'Escala (el poble de la meva família), els nervis del divendres nit, l'olor a neopré a les 7 del matí, els ànims d'en Ricard, la Gemma i la Marta, tant a la sortida com a la arribada, els arrossars, el "putu vent", el maillot del Banyoles, el mono de tri Girona-Costa Brava pel tram de córrer, els ànims de la gent, el sopar del dissabte sabent que tenia la feina feta, en el que portava una semarreta que la Martina i Gemma em van regalar i que tots tres la portàvem igual amb el lema:"GO GO PAPI GO", l'arribada d'en Juan amb L'Aran, els ànims durant 11:30 de les meves princeses, el polo que portava el diumenge de la marató de Sevilla, el sol del mes de maig i la paella del diumenge, doncs amb tot això, i alguna cosa més que em deixo segur, em quedo, la resta a qui no li agradi dos feines té.








IRONCAT:



AIGUA: 1:02:57, de les tres proves és la que vaig disfrutar més.


BICI: 6:29:49 en un circuit de 6 voltes, un infern, el vent que va fer el recordaré tota vida.



CÓRRER: 4:01:21 si us haig de dir la veritat, no vaig patir, tot i que no sóc un bon corredor com diuen, és la disiplina en què em sé regular més. No vaig parar de córrer, un plaer córrer pel passeig de l'Ampolla.
EN TOTAL: 11:34:07 i FINISHER!

7 comentaris:

MIGUEL ANGEL ha dit...

impresionante Dani,mas que perfecto, le habeis podido al "putu vent", y ademas veo que estuvisteis en el mismo hotel que yo en el 2007..FELICITATS

carless ha dit...

Hostia, hostia, hostia.... quina canya!!!!!

JR ha dit...

Em sento orgullós.....Collons!!!! quin tio, ets la pera llimonera....estic content i molt, per tu...eh!!! sense maripilades....
Enhorabona!!! ostia!!!!

Anònim ha dit...

Ets una machine ....! i punto..!
Quim

Ironxevi ha dit...

Que dir-te Dani, sense paraules... moltes felicitats, i benvingut al club dels IM Finishers. T'ho mereixes, tu, i tota la tri-famili.

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Felicitats Dani, ets un crac, una maquina,
saluttttttttttttttt

Unknown ha dit...

Moltes felicitats finisher!
Una abraçada ben forta per tu i els teus.
No hi ha qui el pari....!!!!!
David Morillo