diumenge, 7 de febrer del 2010

PRES.C.C BANYOLES 2010/ MITJA GRANOLLERS

Ahir dia 6 es presentava la temporada del C.C. Banyoles amb les seves tres seccions: BBT, cicloturista i Triatlo, és en aquesta en què jo en formo part.
Conèixer nous companys, saludar el president del club i posar-me el maillot de club.


Abans de fer les fotos de rigor al llac el club ens va convidar a un esmorzar a l'Hotel Mirallac.
Allà vaig poder fer una mica de tertúlia amb els nous companys, coneixe'ns, parlar dels objectius del club i de la secció.
Una vegada fetes les fotos, uns quants vam fer una tiradeta amb bici pels voltans de Banyoles.


MITJA DE GRANOLLERS:
Feia dos anys que no la feia, i no recordava el gran ambient que hi ha en aquesta mitja, m'ha agradat molt. Sobre la cursa? doncs un temps de 1:26:20. M'he trobat molt bé en tots el kms i el més important és que vaig sumant Kms.

I PER LA TARDA, PER CREMAR EL DINAR FAMILIAR, JA QUE CELEBRÀVEM L'ANIVERSARI DE LA MEVA NEBODA CARLA I EL MEU, 1 HORA RODANT AMB LA BICI DE SPINNING I UNES QUANTES ABDOMINALS PER TREURE LA PANTXULINA.

4 comentaris:

carless ha dit...

JA POTS DIR QUE VAS SUMAN KMS...
MOLT BE!!!!!!!
ET QUEDA BE EL NOU UNIFORME......

Ironxevi ha dit...

Felicitats per el cap de setmana, presentació, mitja, cumple, aniversari.
I gracies, ja et faré una trucada

EMI ha dit...

nanuu!! em vàres cridar tu a la mitja? ho sento però anava encigalat i no vai veure res!!
Felicitats pel nou projecte. Ens veurem a curses!!

JR ha dit...

Duracell o Danicell...i dura i dura.
Ets un exemple
Una encaixada