dilluns, 31 d’agost del 2009

1ª AQUATLO VILA DE BLANES 2009

DISSABTE:
El dissabte va tocar sortida de companys del club, fèia dies que no sortia amb ells i com sempre m'ho vaig passar de conya, com que els Jordis tenien cicloturista el diumenge "el concepto" cursa a Ripollet i en Juan i jo Aquatlo el diumenge, la tirada va ser curta 75 km, el circuit va ser les carreteres de la triatlo de Banyoles.



DIUMENGE:
La primera aquatló de Blanes, com a organització va ser un 10. En Juan i jo vam ser els únics representants del club. Vam quedar 20 i 21 d'una mica més de 200 participants.
"Els de sempre"

A punt de sortir

Maricon l'últim

Amb el meu amic Bruno del Xaloc

¿Hueles mi aliento Juan?

Voy a por ti ...

Ya te lo decía yo Juanito!

"La Canarinha"

2 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Esos endurance que no falten!!!..genial la foto y el comentario "ARENA MIX EN BLANES"...Qué veranito llevamos enganxaos a "Callejeros viajeros","Ola chic@" "Comando actualidad"...próxima parada MARBELLAAAAAAAAAAA!!!

Ironxevi ha dit...

Bones, lo que esta clar és que entre cursa, platja i mengar, ens ho vam pasar de conya.