dilluns, 11 de maig del 2009

Mai entraria en un Club on acceptessin socis com jo (Grouxo Marx).

CRÒNICA DEL CAP DE SETMANA PASSAT
DISSABTE: II Cursa Castell de Sant Ferran.
Com ja vaig escriure l'any passat, la cursa popular més maca que he fet des dels deu anys que porto en aquest mundillo.
La sortida es va donar a la pista d'atletisme, fent una volta per fora del castell, arribant a una urbanització amb una pujada molt dura que encarava l'entrada a la fortalesa per, a continuació, fer-ne una altra per dins del castell, passant pel pati d'armes i l'interior de les quadres.
I finalment l'arribada, un altre cop dins la pista d'atletisme.
TEMPS: 38:29 Posició 10.

DIUMENGE: Terç de Marató de l'Escala.
Com que "jugo a casa" i hi tinc part de família a l'Escala, m'hi he d'esforçar una mica per quedar bé i caig apretar les dents.
TEMPS: 58:26 Posició 21 (6è. Categoria).
I això que ja en el Passeig d'Empúries, quan faltaven uns 400 metres per l'arribada, vaig trobar la Gemma i la Martina que feien tard i, com que la vol arribar amb mi la vaig agafar a coll i vaig pedre un minut llarg i unes quantes posicions, però la recompensa no té preu ni entén de posicions.

Al final va ser impossible fer tot el trajecte en braços i la Martina es va guanyar el seu Aquarius, fent un sprint al final de recta.
TERRA DE REMENCES
Vaig fer la curta i de gregari d'en Llorenç que estava fent el seu tercer repte del mes, després de dues maratons seguides.
El tercer reptes, sense gairabé agafar la bici per entrenar-se. Va fer un temps prou digne: 3:18:00, quatre minuts menys que l'any passat.
Sobre mi, ha estat un entreno de qualitat i, acumular quilometres a les cames, 290 aquesta setmana repartits entre: dijous/divendres/dissabte i diumenge.

Ara fèia temps que no posava els entrenos de la setmana (però que no serveixi de precedent i només els posaré aquesta setmana):
AIGUA: 10.000
BICI: 290
RUNNING: 12km asfalt, una pujada i baixada al castell de st. miquel i una pujada/baixada a la casa de les figues.

Unknown ha dit...

Em sembla que si no agafo una corda i la lligo al teu turmell, no et podré ni flairar a l'aigua. Estàs a tope amb el volum de km en bici i a l'aigua.
Ens veiem el dissabte!
Vagi bé!

Anònim ha dit...

com es que no poses les fotos d'empuries que et vaig fer jo....?
Anaves com una machine...! folladin, folladin...
Que no les tens.... ?
Quim

Ironxevi ha dit...

Hola Dani, veig que ja has solucionat el tema internet. Felicitats per Figueres i Empuries, i com dius, val la pena perdre una mica per entrar amb la Martina. I en quant a terra de Remences... en sembla que a partir d'ara deixo de entrenar, doncs quan la gent no entrena, tira més.
Ara que tornes a tenir internet, t'envio la foto de tot el grup a Empuries (aqui si aceptem socis com tu, si en tenen a mi...9

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Em sembla que a Sant Feliu plourà, com l´any passat, com que m´he apuntat jo,
A remences molt bé i en Llorenç sensa entrenar ji ji ja ja 95 km.

XAVI NOVELL ha dit...

Los putos cracks Gironins ... quina tribu! , ei encantat de saludar-te Diumenge Company... llastima que amb tanta gent dificil de pedelar junts una estona ... sinò la liem.