diumenge, 1 de febrer del 2009

Sí, què passa!!! Sóc l'únic que no he anat a Granollers

Ja que tothom avui ha anat a Granollers, i publiqueu el mateix tots, jo publicaré sobre la 2na. Master Class de Bici Oci i el finde.

DIJOUS: MASTER CLASS
Abans d'anar a fer la classe "Heavey Antro" de Bici Oci, vaig anar a fer l'entreno del dia: 1 hora i quart de carrera contínua i 2.200 metres en el mateix carril que un altre que també anava a la Master, en Sergi (el que em va enganyar ...).
I cap a la classe, que feia tres anys i mig que no en feia cap i, no me'n recordava de l'explosiu i divertit que és.
Uns 50 minuts de canya i diversió que ens van donar la gent de Bici Oci, felicitar en Siso i en David.


Els "Gusiluz" sortint de l'aigua.

Me les prometia molt felices ...

Em el que em va enganyar ...

Amb el monitor Lluís Oliveres.

EL FINDE
El dissabte volia sortir amb bici (ja que la gent del Club no envia mails per fer sortides), doncs la meva intenció era sortir sol, però la pluja em va fer anar a la piscina (1.500 metres), ja que porto 12.000 aquesta setmana i estava cansat de tanta aigua.
Avui diumenge, després de fer dos intents de sortida per anar a córrer (el primer a les 8 amb en Juan, i l'altre a les 9, que semblava que no plovia fins que he arribat al portal i s'hi ha tornat a posar amb ganes) he decidit anar a nadar.
Avui no he contat els metres perquè a la piscina de 25 és bastant complicat i, al final, he fet una hora.
L'intent de fer 2 hores de carrera, contínua vigent per fer-ho entre setmana.



4 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Tranquil, jo tampoc estava avui a Granollers..i més feliç!!!..jejeje

Com pots comprovar les samarretes del meu poble són de bona qualitat sobretot la de la Jean Bouin...hay uno que no se la quita ni pa cagar!!!
Llàstima que el masterclass es feia entre setmana si no allà em presento enganyada o no!!!

Ironxevi ha dit...

La veritat, al pas que va, crec que hauriem de ser tots que deixessim d'anar a Granollers. Sortida caotica (abans hi havia 4.000 corredors, i ara 7.000 entre les 2 cursas). Amb les inscripcions tancadas fa un mes, com poden faltar malles per als atletes? l'avituallament del km.15 (el mateix del 5), sense aigua per molta, molta gent (5.800 d'anada més els mateixos de tornada, son 11.600, no és tan dificil) i els pobres voluntaris amb les aigues al terra, sense taules (ajupat i torna a ajupir-te per agafar aigues, pobre gent).En quant a l'entreno de 2 hores, ja et diria alguna cosa, depen de dimecres, que en principi vaig a fer el circuit de la mitja de Girona amb la Laura, la noia de l'ajuntament, que vol coneixer el circuit. Segons com, t'aviso per divendres (dimecres t'ho confirmaria)

Unknown ha dit...

Para de nedar tant, que si no a les Triatlons no et veuré ni a la sortida. Aquesta setmana sóc fora de viatge però a veure si l'altre podem sortir en bici (el diumenge millor).

EMI ha dit...

Jajaja!! tranki tiu!! jo tampoc vaig anar-hi. Al veure com plovia vaig pensar que a Barna encara plouria més. Y puestos a mojarnos el culete.... mo lo mojo en mi casita.
Molt bona l'excusa dels 25m de la piscina, jajajja! esteu massa ben acostumats al GEIEG amb la de 50, jo ja estic mig boig de nedar al Wellness, faig més volteretes que braçades... collons.
Conyes a part... és fàcil equivocar-se sobretot quan contas de 10 en 10 normalment et coles a la 6ena piscina y passes a la 8ena directament, llavors has de mirar el crono i veure que no cuadren els resultats!! jejjee.
Toi!! el dia que vulguis sortir, només m'ho has de dir i quedem, nosaltres no som tants però hi ha dies al pont de pedra que ajuntem una bona colla. Ja en parlem.