diumenge, 18 de gener del 2009

65 kms. en bici i 20kms. de Mar i Murtra

PRIMERA SORTIDA EN BICI DEL CLUB DE L'ANY:

Ahir dissabte vam fer la primera sortida en bici de l'any amb la gent del Club.
Vam sortir direcció Camallera, i allà, es van fer dos grups, el de la tirada llarga (d'uns 90 kms.) i l'altra, el meu, que vam fer-ne 65 kms.
MAR I MURTRA (20Kms.):
Aquest any ja és la meva 7ena. edició a la Mar i Murtra, en Xevi i jo hem decidit anar junts, però avui ha estat el dia de la gent coneguda, perquè durant els 20 kms. hem vist tots els populars i força triatletes de les comarques gironines (no poso tots els noms perquè estaria tres dies fent la llista).
Al final hem fet el grup "de la muerte": Emi Molina, Javi, Daniel, David Gimeno, en Xevi i jo i hem decidit fer una arribada espectacular fent la "Conga".
Ha sigut força divertit tot plegat, fent un temps de 1:30:36.


I com ja és tradició la primera banyada de l'any, siguent en Xevi i jo els únics valents de la colla, ja que bufava força vent i, l'aigua ..., molt freda.

4 comentaris:

EMI ha dit...

neneee!!! al final no he de correr el diumenge, hem toquen 100 de bici.
Espero que a Vilobí es faci una altre arribada mitica!!
pd: t'has trobat l'oliveta al sortir de l'aigua? jajajaja

carless ha dit...

Ja podeu preparar l'arribada de Vilobi, ( ara ja teniu un precedent a Blanes i això no pot decaure)
Quants t'hagis engostipat no et vull sentir ( si l'aigua era freda ........)

Ironxevi ha dit...

Llàstima no tenir foto de l'arribada... seria una pasada.
Carless, conte que després de un bany aixì, és dificil refredar-se, ho mata tot (si abans no ho ha fet amb un mateix, clar)
Ens veiem a Viloví
Dani, diguem alguna cosa del mail que et vaig enviar sobre Granollers, per tenir-ho en conte.

Tr3sk ha dit...

Dani, al final akest any tampoc faré Vilobí marxo a Manresa a fer un entreno més llarg!!!
S'han de fer kms que "els Castells de la Segarra", m'esperen al Març..i són 51kms!!..casi ná!!!jejejeje

Espero crònicaaaaaaaaaa!!!