diumenge, 9 de març del 2008

ENTRENO SETMANAL DEL DORSAL "670"


Setmana tranquila, ja que m'he trobat força cansat tota la setmana:
DILLUNS: 40 minuts de còrrer molt suaus, acompanyat d'en Sergi.
DIMARTS: Al migdia volia anar a la piscina però el mal temps em va fer anar a casa.I a la tarde , 1 hora corrent sól, em vaig trobar molt tocat de cames, suposo que la "tragamillas" em va passar factura.
DIMECRES: Para 3000 metres d'aigua, em vaig trobar bé, i a part ja començo a fer la braçada que en Jaume Cebrià em va fer rectificar.
DIJOUS: Para 1500 metres d'aigua, i a la tarde 40 km bici (polígon ROBERT MAYORAL) amb en Sergi i el "doctore". força vent....
DIVENDRES: FESTA
DISSABTE: Sortida en bici amb la gent de l'equip, vam fer un bon grup, vam ser 18.
El recorregut, Girona, Mas LLunés, Anglès, Osor, Sant Hilari, Sta.Coloma, Aiguaviva i Girona, per un total de 97 km.
DIUMENGE: A les 8:00 del matí, vam anar a còrrer amb en Sergi, Girona- Cassà i Cassà- Girona, i el "mal parit" (perdó Glória) em va fer apretar les dents, vaig veure que em volia fer de llebre, i que m'esforces una mica, suposo que, ja que el vaig fer matinar, volia que treballèssim una mica, gràcies Sergi per fer-me "partir" ja,ja,ja
Para un total d'uns 19 Km.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí señor bon entreno!!!!!

És el que passa quan veus el mundial d'Atlestime... m'escalfo sol jajaja. A més Volia comprabar realmente sí la música et dona forçes!!!! Crec que encara podriem haver apretat una miqueta més jaja

Aquest fí de setmana m'he pres alguna cosa i estava pletòric!!!
Donçs diumenge a la tarda, després de veure el pròleg de la París-Nazi, no hem podia quedar sentat el sofà i evidentment també vaig sortir a fer la meva crono jajaja

Que no et passi res quan arribi la Paris-Robuix, Tour de Flandes,Amstel Gold Race.... això sí que hem posa cachondo!!!!!

Aquest fi de setmanas també hem comprobat que els escoseos, amb els peus no la toquen però com padalen!!!

Et confirmo que l'equip profesional resident a Girona "vesteix" amb la marca Felt:

http://www.slipstreamsports.com/

Ironxevi ha dit...

Sergi, suposo que als mundials no et deuries fixar amb els espanyols. per anar tant bé diumenge.
Dani, al pas que vas, amb les sortides en bici dels dissabte, i corrent amb la "llebre", quan arribin els tri estaràs que et surts.. o cremat. Per la natació podries fer servir en Llorenç de llebre..je, je

Ironxevi ha dit...

Per cert, al final vas a la marxa de Martorell aquest diumenge?. jo descansaré que ja toca un diumenge sense matinar, a part que tins la Nadeia a casa.

tri-famili ha dit...

Sergi, el dia del teu comple, et regalaré,unes cadenes per veure la tele perque al final si que seras de la secta "Mayoral",
Xevi, segur que cremat,pero "ME LO PASO DE COÑA".
Pel tema Martorell, si algu va jo també....
AH, ja et toca descansar una mica els diumenges per que, Quants diumenges portes aquet any????

Ironxevi ha dit...

Aquest any...Tots els diumenges, de fet desde mitjans de novembre, tots, o sigui que aquest faré un reset, i a esperar Canovelles, Montornes i Paris.