diumenge, 2 de setembre del 2012

XXVII Triatló Catalunya-Olímpic Banyoles 2012

AIGUA: La sortida va ser espectacular i una mica carregada de gent.
Mil triatletes ens vam tirar a l'estany. Uns minuts abans de la sortida la jutge ens va dir que el nivell de l'estany estava molt baix i que no ens tirèssim de peus, que seria millor de caps, un servidor es va tirar fent la granota per evitar tocar amb els peus al terra.
Una vegada ja llençats a l'aigua els cops van ser inevitables, durant uns metres fins que la gent va agafar el seu ritme. Jo vaig tenir la mala sort que algun company que anava darrera meu em va estirar la cinta del chip i se'm va quedar suelto, amb el que vaig haver de parar a possar-rme la cinta per no perdre-la. Un caos, i difícil de col.locar dins de l'aigua amb tanta gent.
La resta de la natació em va anar bé si no fos per aquest minut que vaig perdre.
TOTAL A L'AIGUA: 26: 36

Espectacular ambient a la sortida de l'aigua.
BICI: Estic bastant content amb el temps que vaig fer amb bici i les sensacions sobre d'ella, ja que tant sols vaig entrenar a l'agost tres vegades. No sé com ho faig, però mira que és difícil el que em va passar ahir: amb 1000 triatletes participnat s'havien de fer un munt de grups, doncs vaig anar sol durant forces km, uns 25 o 30, "només en pot passar a mi". Serà que respecto massa el drafting, fins i tot quan es pot fer ...
TOTAL DE BICI: 1:16:28 amb tramuntana, res en comparació amb l'Ironcat del 2010, "una brissa marina" el d'ahir.

RUN: Ahir es va notar que aquest agost a l'Escala l'he aprofitat per córrer.
Em vaig sentir molt còmode corrent i feia temps que no em trovaba fort.
TOTAL RUN: 43:35


Arribant amb la Martina
A l'arribada, parlant amb un bon amic i càmera de TV3, en Pablo. Ja estaria bé que el canal Esport 3 fes un bon resum d'una triatló amb més de 1.000 participants i no tan de futbol i Barça ...
  

Ni deixant-me barba per intimidar, puc amb aquest parell de cracks!!!
TEMPS TOTAL: 2:25:39 POSICIÓ: 198/1.000

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

Nen............ sembles un Geyper Man, amb aquesta barba :)
espero que ens veiem demà a la Marxa de la Diada.
Salut per tota la famili