dissabte, 25 d’agost del 2012

IV Travessa de l'Escala

Ja esgotant les últimes hores de vacances a l'Escala, avui he participat en la IV Travessa, en la distància de 2.200 metres.
Comparat amb l'edició del 2.010 el mar estava molt bé.
L'organització ha estat molt bona.
El meu temps ha sigut: 35:59, posició 57/251 i, el que més ilusió m'ha fet és estar al primer foli de resultats de Champion Chip, que això sempre dóna nivell ....


Per tots els que m'heu trobat a faltar, dilluns ja estaré entrenant per Girona, i pels que no també.
No és que me'n mori de ganes però, és lo que hay ... s'hi estava tant bé entrenant per l'Escala ...

I dissabte cap a Banyoles a disputar la Triatló Olímpica, on ja serà la meva 7ena participació.

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

I tant que et trovem a faltar, però m'alegro que les vacances haguin anat bé.
Sempre quedarà el record de la primera edició de la travessa de l'Escala.. i a sobre, quan vaig sortir de l'aigua vaig haver de escoltar el comentari de la Nadeia...