diumenge, 4 de març del 2012

MITJA MARATO DE BANYOLES

Ahir per escalfar cames per la mitja d'avui, vam sortir amb bici amb en Lluís (tota una tradició dels dissabtes) tot anava bé, fins que a l'alçada de Romanyà ens va començar a ploure.
L'aigua que no ha plogut en tres mesos em va caure al meu cap.
EN TOTAL 100 KM.



Amb unes autèntiques màquines ... (David Presas, Lluís Rafart i Marc Anglada)


Avui després de 12 mesos sense fer una mitja, he fet una clàssica en el meu calendari: La Mitja de BAnyoles.

He sortit a veure com anava la cosa i, estic content pel temps que he fet 1:31:09.


DIUMENGE QUE VE ANIRÉ A FER DE LLEBRE D'EN JOEL A LA MITJA DE MONTORNÉS.

3 comentaris:

Joan ha dit...

Felicitats és una gran marca en mitja marató.
Jo diumenge mitja a Riudarenes. Uns 23km crec.

MIGUEL ANGEL ha dit...

aqui nadie entrena i todos estamos lesionados..que si genoll...nada todos malos....jejjejejj

Ironxevi ha dit...

Felicitats per la mitja, i sobretot, molts d'ànims, Dani. Un plaer compartir l'escalfament ahir, després ja no et vaig poder seguir, je,je...
Quin temps voleu fer diumenge amb en Joel a Montornés? ja en parlarem.
Salut a tota la tri famili