diumenge, 26 de febrer del 2012

RECUPERANT EL GENOLL

Després de descansar dos setmanes pel genoll, fent entrenos molt "lights", per les molèsties que arrossegu des de ja fa un temps Aquest cap de setmana com que les molèsties han baixat, ja no he pogut més, i he fet la proba, i el genoll ha pogut resistir dos dies de càrrega forta.

AHIR: 110 km amb Bici
AVUI: 26 km de Run
TOTAL AMB TEMPS: 6'30. amb poques molèsties al genoll
Els últims caps de setmanes no passaven de 3 hores, amb sortides curtes amb bici i alguna sessió de natació, quines ganes tenia de tenir les cames carregades.
Avui volia anar a fer la marxa de Bonmati (19 km), però m'ha fet mandra, i al final he sortit amb en Lluís a fer els 26 km pel carril bici.

EL PROPER 4 DE MARÇ CAP A BANYOLES A FER LA MITJA MARATÓ.

4 comentaris:

Joan ha dit...

Aneu molt forts, felicitats.
Jo ahir vaig fer la Marató de 45km a Bonmati.
7h i 10minuts, molt dura però primera marató de la temporada al sac.

Ironxevi ha dit...

M'alegro que vaguis recuperant el genoll, quina bona noticia, Dani!!!! Que vagui bé diumenge a Banyoles, jo tinc el 50 aniversari del meu germà.

tri-famili ha dit...

Joan que vaig molt fort? jajajaj JODER!!!! tu si que vas fort, FELICITATS JOAN!!!!!!!!!!

tri-famili ha dit...

Llastima que no poguem veura a Banyoles Xevi, tinc que explicarte una cosa.
SALUT