diumenge, 21 de juny del 2009

3ª AQUATLO SINDROME DE RETT

B DE "GAFE"
Aquest cap de setmana volia anar a fer la B de Balaguer. El pensament era anar amb la família, però com sempre que tinc una "B" tinc el "gafe":
Tinc uns dels curriculons més impressionants de tots els temps:
B BANYOLES 2005: lesió al colze per caiguda en moto una setmana abans de la triatló, BAIXA!
HALF SUISSA 2007: lesió al colze per caiguda en bici una setmana abans de la triatló, BAIXA!
B BALAGUER 2009: per una febrada de la Martina un dia abans, BAIXA!
SÓC UN HOME RÈCORD...... Sort que en les dos últimes B de Banyoles i en la DOBLE OLIMPICA DE VITORIA vaig trencant el malefici.
Espero que d'aquí a un més a la HALF dels ANGLES no em passi res.

3ª aquatlo en benicifi la síndrome de rett:
Ahir dissabte a la piscina municipal de Girona es va fer l'aquatló més solidària que es pot realitzar i disfrutar com a triatleta i persona (i sobretot com a pare).
Unes 50 persones no es van voler perdre un dia tant especial com el d'ahir. Algú mal pensat pot pensar, si tu hi estaves per què no vas poder anar a Balaguer?, i sí, té tota la raó, però veient que la malaltia de la Martina no era res greu, "febrada" i ja es trobava bé, doncs vam decidir anar-hi i me n' alegro de donar suport a una causa tant important com la que va organitzar en Xevi Avellana.
NO FARÉ CAP CRÒNICA DE LA CURSA, PERÒ SÍ POSO UNES FOTOS, QUE DIUEM MÉS QUE ESCRIURE UNES QUANTES LÍNEES .........



MARXA POPULAR RIBES DEL TER:
Avui hem anat a fer la marxa popular de les ribes del ter, un circuit molt planer de 6 km , com sempre molts amics a la línea de sortida.
El meu temps ha estat de 24:04
dissabte vam canviar paella por japo: rècord uns 200 platillos felicitats "colla" ja som "no-gratos en el japonès"

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

SENCILLAMENT... GRACIES, NO CAL DIR RES MES, SENSE PARAULES ENS QUEDEM DAVANT AQUESTA GENT