diumenge, 7 de juny del 2009

PAELLA, 1ª PART

Després d'una setmana sense forces, ja que el cap de setmana vaig estar malalt ( NO EM VA PROVAR GAIRE CELEBRAR EL DIMECRES LA COPA D'EUROPA DEL BARÇA, ESPERO QUE L'ANY QUE BÉ NO ESTIGUI AL BERNABEU, PERQUE SINO LA MEVA SALUT....)

Ahir quatre amics del club vam sortir a fer una sortida bastant maca, el circuit va ser ( Girona, Les Planes, Angles, Mas Llunes, Vilovi, Sta Coloma , Sils, Caldes Malavella , Llagostera. Aquí en Jordi Triadu i en Quim "doctore" van decidir fer la ruta de la costa, ja que se'ls hi acosta Roht i Frankfurt i volen fer forces km en bici. En Juan i jo vam tirar cap a Girona, ens van sortir 120 km, al arribar a casa vaig anar a fer una 1 hora de correr " Balaguer està aquí"


AVUI DIUMENGE:
En Llorenç i jo hem quedat a les 8 del matí per anar a córrer: 50 minuts + 1 sauna al GeieG

A les 11 del matí, 2000 metres a la platja de s'Agaro en Juan en Llorenç jo i en Pere Sala que ens l'hem trobat al mig del mar també entrenant, hem nedat junts, un matí fantàstic per nedar a mar.


i després de parar el sol i jugar a la sorra amb la Martina, un bon dinar :peix fregit i una bona paella, en Xevi i l'Anna també s'hi han afegit.



I la setmana que ve, la segona part del "Triatlón-Paella" a l'Estartit.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Osti tu, com us cuideu, no ? D'àpat en àpat i anar fent.

Ironxevi ha dit...

I lo bé que ens ho vam pasar tots... gracies per la companyia i fins la propera

Tr3sk ha dit...

Llamarme mikismikis xo el Juanito no lleva tus gafitas al revés??..jejeje
Al final pensaba que estaría solita en les Medes..y veo que estarem "els de sempre"!!!..guayyy!!!

carless ha dit...

Ara entens perque de "gran" vull ser com tu......