dilluns, 8 de desembre del 2008

CRÓNICA DE: L'Escala - Mitja de Mataró i Cursa Popular de Porqueres

L'ESCALA

Xevi examinant la Riba
Visita a l'Escala per preparar la I Triatló Solidària del 21/12/2008: En Xevi i jo vàrem anar a parlar amb el regidor de l'Escala i amb l'Anton (Que portarà tota la logística).

Punt de la sortida de l'aigua (La Platja)

L'Ajuntament posarà a la nostra disposició una Zodiac per acompanyar-nos en el recorregut durant la travessia per mar, uns boxes a la Riba (al costat del cargol) i un policia en moto que ens acompanyarà fins a la sortida del poble de l'Escala.

I també en faran difussió a través de Ràdio l'Escala.

MITJA MARATÓ DE MATARÓ

República Bananera II

I per preparar els 30 kms. que vull realitzar la setmana que ve a la Marató x Marató de TV3 que organitza l'Atletisme Girona, ahir diumenge vaig anar a fer la mitja de Mataró, que ja s'ha convertit en una clàssica (la meva 5ena. edició).

Amb moltes ganes de córrer i una temperatura ideal, m'ha sortit una bona cursa amb un temps de 1:26:55.

PORQUERES

Els de sempre ...

Avui ha tocat la cursa de Porqueres (d'uns 7 kms). Un primer kilòmetre planer seguit d'una pujada i baixada pel bosc i camí de pedra, una altra pujada i una baixada (lògicament!). I per acabar un kilòmetre planer. Ha sortit per un temps de 30:40.

FELICITATS JORDI!!!

FINISHER A L'IRONMAN D'AUSTRÀLIA (10:16)

6 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Noi, no parem. O sigui que diumenge 30kms... ja et veig acabant la Marató, je,je...
L'Escala: he parlat amb Capitania, i després amb l'Anton. Finalment, nadarem a la platja del Cargol, irem a fer la volta (o les voltes), desde capitania m'han dit que era lo millor. Si venen barques s'han de demanar permisos i seguros. L'Anton també ha donat el Ok.

tri-famili ha dit...

ok, Xevi!!!
I si , diumenge 30 km,no més per que els ultims km vull anar a fer la birra i que vosaltres em pogueu veura.....

carless ha dit...

NO PARES MAI DE FER COSES ?
segueix aixi....
adeu

Tr3sk ha dit...

Així m'agradaaaaa...activitat per acabar l'any!!!
30kms no faré xo tinc alicient per fer més que l'anterior edició amb les paradetes als aparadors..jejeje

XAVI NOVELL ha dit...

molta salut desde el baix montseny crack ... i molta força per el proper 2009!

xavi.

Anònim ha dit...

El lot estava prou bé... però el pa de Porqueres es de nivell alt, alt...