dilluns, 22 de desembre del 2008

21 de Desembre "TRI - TRI - TRI"

Ahir quan va sonar el despertador em vaig aixecar amb una sensació estranya ..., s'apropen les festes de Nadal i em llevava per anar a fer una Triatló.
La Gemma i la Martina també es van aixecar com jo (6:45, no s'ho volien perdre) per acompanyar-me per veure 19 "penjats pel Tri", que es tiraven a l'aigua el 21 de desembre.
Vam sortir tots plegats de Fontajau cap a l'Escala per passar un matí practicant l'esport que ens uneix i, fer una mica de pot per la Marató de TV3.
A les 9:40, el més temut per tots. Tirar-nos a l'aigua i fer el tram de natació d'uns 500 m. (Va ser simbòlic, ja que el recorregut que volíem fer la guàrdia civil de costes no el va autoritzar).
Una vegada sortint de l'aigua vam fer una trancisió tranquila, vam agafar la bici i ens vam despedir de l'Escala escoltats per la policia municipal.
Vam anar fent tots junts, aprofitant per fer la xerrada i fer fotos, arribant a Girona, al Pavelló de Fontajau, amb parking inclòs per les bicicletes.
Ens vam posar les bambes i vàrem anar a realitzar el circuit de la Sant Silvestre de Girona, passant pels carrers més cèntrics de la ciutat, tots amb el gorro de "Pare Noel" posat.
Agrair a tots els 19 amics i als voluntaris (Nacho, Anton, Jaume Callol, Pere i Glòria, Gemma i Martina) que ahir van fer possible aquest esdeveniment.

A punt per tirar-nos a l'aigua (14 ºC)

Disfrutant de l'aigua

En Pau sortint de l'aigua

Entrevista per TV l'Escala

Trancisió de cuerpos Danone (ese Juanito!!!)

Sortint cap a Girona

GRÀCIES A TOTS!!!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Dani, Felicitats per l'organització del Triatló Solidari. Ja m'han dit que avui t'has mullat a Riudellots, jo he fet el mateix a Llagostera. Ens veiem el dia 31 a Girona!

Ironxevi ha dit...

S'ha de reconeixer que ens ho vam passar bé.
N'hi ha que si que ens hem remullat i ens hem glaçat a Riudellots, altres han dormittttt..
Si vos venir a fer bosses, dimarts a les 10 estarem a Fontajau (així podràs agafar una samarreta per la Gemme)

carless ha dit...

BONES FESTES A TU I A LA FAMILIA.
No paris de fer coses ( m'has de dir el secret de no parar mai).
Adeu

XAVI NOVELL ha dit...

bon any famili i molta salut