dilluns, 30 de juny del 2008

triatlo b banyoles (personal jesus) depeche mode

6 h. del matí, sona el despertador.Un plat de pasta i un plàtan i cafe, tot entrat amb un embut, i cap a Banyoles.

8:25 h.tots preparats per nedar els 2.200 metres.Es comencen a veure cares de nervis i també cares amb ganes de sortir.

8:30 h. Es dóna el tret de sortida, començo conservador, però passant els metres em començo a trobar bé, segueixo a un company del club, que no el reconec, sortim de l' aigua per fer la segona volta i veig que és l'Albert torrent, i com a la primera volta em poso al seu costat i acabem els 2.200 metres amb un temps de 41.45
9:11 h. Transcisió i bici, sortimt l'Albert, en David Parraga i jo junts. Em comenta en David que el dissabte va anar a fer una cicloturista i que aniria suau. El deixem i l'Albert i jo tirem junts fins arribar al final dels 73 km, amb un temps de 2:13
11:24 h. Transcisió i cursa a peu, tres voltes a l'estany. Deixo l'Albert i al final de la primera volta les piles comencen a esgotar-se, la segona i la tercera les vaig pasar molt P....., fent un temps de 1:34


12:58 h. La Gemma i la Martina, m'estan esperant a l'arribada i com ja és típic la Martina vol creuar la "META" amb mi, fent un temps total de 4:29:35.
Propera Triatló: Doble Olímpica de Vitòria (20/07/2008).
Amb en Juanito Valsera i Dani Juncà com a únics representats del Club (per ara .., si algú s'hi vol afegir ...)

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vaig patir molt a l'última volta..... però hagués patit més fotent-me un plat de pasta a las sis del matí !!!!!!!

Ironxevi ha dit...

S'ha de tenir estomac per pasar-se un plat de pasta de bon matí, no ho he fet ni als IM. La 3ª volta que les vas pasar P..., amb la calor que feia deurien ser molt P....ssssss, je,je...
MOLTES FELICITATS, ara a per el doble de Vitoria, que jo aniré a passejar al Sprins de BCN (lo que fa la edat). Si vos el neopré de maniga llarga per Vitoria, cap problem.
Ens veiem

Ironxevi ha dit...

Per cert, vosaltres pasant calor i jo fotent a França (on si no?) un dinar de collons. Em volien casar amb una francesa i tot, després si que ja no surto a correr per Girona...

carless ha dit...

Ets un campió, encara que has vist el diari de girona?, en SERGI surt a la llista dels bons....i tu no.
Lo de la pasta pensava que era de profesionals, nomes de pensar-ho.........però be hi ha d'haver-hi gent per tot.
SERGI ETS UN CRACK

tri-famili ha dit...

aquest blog, està patrocinat per:
PASTAS GALLO....

Tr3sk ha dit...

La pasta que me vais a hacer ganar en unos dias!!!..esto sube como la espumaaaaaaaa!!
Eso si la espuma de esa cervecita y los bokerones del premio x ekipos..pa cuando??
Al loro...qué me veo en Vitoriaaaaa!!

carless ha dit...

JA TENIM MÚSICA !!!!!!!!!!

Ironxevi ha dit...

Com aquestes 2 setmanes no has competit i no has actualitzat, per si no ens veiem, molta sort a Vitoria

Anònim ha dit...

Menuda marxeta llevamos !!! Y lo que nos faltaba: Depeche en la web !! Ahora me lo pongo de vez en cuando de fondo para currar... Petons a tots des de MADRID !!! Una abraçada a mis niñas: Gemma y Martina !!!