diumenge, 18 de novembre del 2007

la mitja de ripoll

Avui diumenge he anat a fer la mitja i quina fred que feia,la sortida era a les 10h i estaven a -9ºC, a estat una sortida tranquila ja que l'any passat només sortir la barrera del tren ens va baixar per psasar el tren, els primers kilometres han estat terribles ja que tot i portar guants no sentia les puntes dels dits,els primers kilometres he anat amb en Quim Cots però al Km 8 m'ha deixat i al Km 10 es dona la volta a Sant Joan de les Abadesses,es en el pont ja al girar que els meus ulls se'n van cap el Taga" la meva muntaya". En el Km 14 començo a tenir problemas estomacals i al no poder més al Km 15 m'haig de parar a fer "popo", tot i aixo arribo ja als 21,095 amb un temps de 1:27:50, el millor crono de la mitja de Ripoll. Mitjes anteriors 2006: 1.28:55, 2005: 1:31:49, 2004: 1:29:34.
Entreno Acumulat: Dll.1500mt Nat+50 correr Dm.2000mt Nat+45' correr Dc FESTA Dj 1700mt Nat+40' correr Dv FESTA Ds 2000mt Nat ,Dg. Mitja Marato

7 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Vale, potset t'has pasat amb els
-9º, quan vam arribar a 1/4 de 10 eren -7º, calculo que a la sortida podien ser -3º/-4º, es notava una mica més de caloreta. L'any que bé a per la 1h25'. Aquesta foto em sona d'un altra bloggggggg.... Gracies per l'envio

Anònim ha dit...

Esteu tots molt macos i l'"acoplao" esta tieso de collons!!!!

Marc ha dit...

Moltes felicitats per la marca Dani!
-9º o -7º....ara no vindrà de dos graus....
Gràcies pels teus ànims, em sembla que em tocarà anar a Florència a menjar pizza i fer fotos!!

Fins aviat!

tri-famili ha dit...

L'acoplao no tinc ni p...ideia i es!!! ja ja molt bo "L'ACOPLAO"

Anònim ha dit...

No us sona l'"Acoplao" ??? Es un clàsic de les curses...Sincerament no sé com es diu però cap problema, ara ja el tenim "batejat". Quan parlem del Acoplao tots sabrem a qui ens referim!!!!!
Per cert jo faig coña... pero és bon paio!!!!!!

Ironxevi ha dit...

L' acoplao és l'Albert, per nosaltres és l'Albert de la Bisbal, perque tot i ser de BCN, va ser llest i es va casar amb una noia de la Bisbal.
Acoplao anava el dia el que el vaig coneixer, a la baixada de la cursa del Taga, i tots dos anavem enrampats fins les orelles i mes "tiesos" que un tronc. D'aquesta situació va sorgir l'amistat. Per cert, de tant en tant també fa algun triatló

Anònim ha dit...

Tens raó Xevi, me'l vaig trobat al tri de la seu i l'endemà ell va fer una sortida de marxa nòrdica. Per vosaltres serà l'Albert de la Bisbal però per la resta serà l"Acoplao" al igual que hi ha un Bustamente, un mediàtic, etc etc...

Espero que en Dani posi algun dia una foto meva, així encara podrem fotra més conya...

Dani, crec que hauriem d'anar tancant el tema "Acoplao" perquè no paro de desconallar-me, estic per trucar-te a la feina!! jajajaaj