diumenge, 4 de novembre del 2007

Algú té un dorsal de sobres per Behobia?

Mentrestant, estic escrivint aquestes línees, m'etic xupant la Marató de Nova York, i em venen ganes de fer una cursa de veritat.
Al més de juny quan s'hi van apuntar els meus amics, també en tenia ganes, però com que no em varen dir res ..., es veu que per collons s'ha de ser de l'Atletisme Girona.
Aquesta setmana rarota de fires que la Martina ha menjat moltes castanyes i panallets i que avui Diumenge hem anat a veure el Gegants donem per tancades les fires.
Dissabte vaig sortir amb bici amb 4 trialtes i 3 ciclistes i aquets últims no estan de punyetes si els hi perds la roda estas ben fotut,pregunteu-li a en Llorenç
Entreno setmanal acumulant: Dt. 2000 m Nat+1h correr, Dc 1500 m Nat,Dj FESTA,Dv 52 km bici+2000 m Nat,Ds 53 km bici+40'correr,Dg 1h correr.

1 comentari:

Ironxevi ha dit...

Bones, Dani, ja sabs que no cal ser del Atl. Girona, un amic és un amic, i quan anem a alguna marató t'avisarem amb temps. Avui indagaré el tema de la Behobia, a veure si tens sort com jo i trovem un altra dorsal de Cuenca o d'on sigui. Bona Setmana