diumenge, 11 de novembre del 2007

Cap de setmana light



Diumenge sense curses. QUÈ FEM???? anem a la muntanya, cistell en mà i set garrafes per omplir d'aigua ens disposem a anar a buscar castanyes.


Però... com és un castanyer? veig que serà una missió difícil. i, certament, aigua molta, de la font d'en Borrell d'Osor, però castanyes ni una. Què hi farem. Un bon esmorzar al bar del poble amb una llonganissa excel.lent i una bona passejada.



sobre l'atleta de casa m'haure de plantajar un obtjectiu perque estic entrenant i no sé per que tant. A part de la B de banyoles i la cursa del carrer nou no he fet res més .

He estat tota la setmana entrenant sol i feia molts de dies que no ho feia i mentalment ara entenc en Xevi Avellana, ah, "NO" que dissabte vaig sortir amb bici amb en Tom York i la banda "RADIOHEAD" en el meu MP4, desafiant els Mossos que des de aquí una abraçada, van ser uns 61 km de p... madre per el solet que feia a les 11h del mati i la companyia de Radiohead,muse, interpol, franz ferdinand. I la tarda em vaig presentar a la reunio del club i que "HORROR" es veu que només era de junta, però ja que estava hem vaig quedar i em van donar una alegria perque des de que estic en aquet mon que fa vuit anys de la primera cursa popular l'any que ve no perdré diners ja que el club ens pagara 4 cursas i a mes els 60 Euros del mono els amortitzaré en cursas del circuit de triatlo... be, no m'enrollo més fins la mitja marato de Ripoll, "HOSTIA" per fi una cursa!!!
Entreno acumulat: Dll 1500m Nat + 45' correr Dm 2000m Nat + 40'correr Dc 50'correr Dj 2000m Nat + peses Dv FESTA Ds 61 Km Bici Dg 2500m Nat

6 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Bon dia Dani, ja soc aqui amb "resaca" del ambient de la Behobia, si fa no fa, com trovarem diumenge a Ripoll,je,je.. Un cap de setmana light, també va bé, aveure quan en trovo un (la setmana del 25, troco control del cros de Girona, idescansaré). Em vas dir que volies loteria del club? si vos te la pujo a Ripoll, eran a 5 euros, cuanta volies?. Diumenge m'acabes d'explicar la reunió.

Anònim ha dit...

La fotografia de les teves dos nenes està molt bé, rollo "cuento de la caperucita". Però la teva es rollo "nena tira'm la claus que me les he deixat collons".
Ja que parles de la llonganisa ens la podries haver fotografiat!!!!!

tri-famili ha dit...

Sobre la foto meva mas o menos! i no van fer la foto a la llonganisa per que si no haguessim fet el chava...

Anònim ha dit...

Doncs jo diumenge fará el chava, haurem de fer una paradeta a castellfollit no...?

tri-famili ha dit...

noi!! aixo no es fer el chava es una obligacio com Catala i les tradicions son les tradicons..

Marc ha dit...

Hola Dani!!
Així que has trobat el meu blog!!!
Bé , jo tampoc no coneixia el teu, també l'afegeixo a la llista!!!!!!!! Fins aviat!