diumenge, 6 de maig del 2012

Mitja Marató de Girona 2012

Ahir, com cada dissabte, sortida en bici amb en Lluís.
Els 110 kms de sempre que no van ser fàcils ja que el vent de garbí em va desgastar molt.



MITJA MARATÓ CIUTAT DE GIRONA

Com que la tirada d'ahir va ser una mica "durilla", patia per avui, a veure com responien les cames, però al final m'he trobat bé i he disfrutat de cada kilòmetre.
Feia temps que no corria aquesta mitja per culpa de l'IRONCAT o per Remences i, la veritat, és que no recordava lo dura que és.

A la sortida
saludant les tifossis

Passant per sota el pont de l'Hipercor, que és com s'ha de fer ... respectant el circuit, no com d'altres, no?

Patint al final de la rampa

Últims metres amb la Martina

Molt content del temps final, ja que diumenge a la B de Banyoles no vaig quedar a gust.
TEMPS FINAL: 1:29:14
Amb el Presi de l'UE Sarrià, que el proper diumenge 20 de maig organitzen la primera cursa popular de 6 kms.
Per dins el poble de Sarrià de Ter amb sortida al Pavelló de Handball.
NO US LA PERDEU!!!!

MINI CURSA:
Sortida súper-explosiva dels caganius!!! ja m'agradaria veure'ns a molts de nosaltres competint amb aquests petits atletes!

La Martina amb millor estil que en Dani.

Feina feta, a recollir un merescut Aquarius
(Merci capo pel dorsal)
  
Els de sempre ...
PD.: A la propera escapada nocturna aviseu cabrones!!!

4 comentaris:

tri-famili ha dit...

Estic mirant resultats per a web de la cursa, i de la 1:24 fins a la 1:31 no sortint!!!!
Vull sortir demà al diari de Girona, els meus pares em segueixen pel diari....

tri-famili ha dit...

Estic mirant resultats per a web de la cursa, i de la 1:24 fins a la 1:31 no sortint!!!!
Vull sortir demà al diari de Girona, els meus pares em segueixen pel diari....

Ironxevi ha dit...

Primer de tot... felicitats!!! per la Martina, clar, je,je...
Vale, i per tu també, que ho has fet molt bé. Esperem que demà al diari surtis, segur que el teu pare estarà orgullòs de tu.
Un plaer haber-vos saludat a tota la tri famili

Anònim ha dit...

dani felicitats per la teva cursa i sobretot pel pedazo fotografsa que tens a casa.....quina foto més xula m'ha fet...!!!!
Quim