diumenge, 21 de febrer del 2010

A FALTA DE 14 SETMANES

A falta de 14 setmanes pel repte, els entrenos van bé.
Segueixo estrictament els entrenos setmanals, 7 dies per setmana tot i que, això, no em ve de nou, ja que porto uns anys que tot i que jo mateix entrenava a la meva manera els 7 dies no mel's treia ningú.
Encara que aquesta és la 4ª setmana i em fa respecte la càrrega que vindrà d'aquí a poc, em puc convinar força bé la vida laboral, la familiar i els entrenos.
AIGUA: 7500 metres BICI: 3'40 hores SPINNING: 4 hores RUN: 3 hores
(i aquesta tarde abans del basket" final de la copa del rei" faré 1 hora spinning)

Ahir dissabte vam quedar a les 9 amb en Juan per fer una tirada, i allà ens vam trobar en Jordi Triadu ( Español jajajaja) que esperava en David Morillo per fer BBT.
El circuit que vam fer amb en Juan va ser: Girona, Santa Coloma, Sils, Mallorquinas, Caldes, LLagostera, Cassà, Riudellots, Aiguaviva, Girona "en Juan va quedar-se perquè havia d'anar al Prat, i jo vaig arribar-me fins a Llorà i tornar a Girona, en TOTAL: 102 KM

EL TURÓ DE L'HOME ESTAVA GENIAL!!

AVUI DIUMENGE:
1 HORA DE RUN AMB EN LLORENÇ I UNA SAUNA "SENSE MARICONAD......"

2 comentaris:

carless ha dit...

La sauna sense mariconades?. o sigui nomes sexe.......

Ironxevi ha dit...

Apa, que no queda res, je,jeeee...
lo de la sauna, veien els estiraments que feu, no se com haurà acabat....
Dissabte a la tarda, si sou per Girona amb la famili, us faig un truc, és per un tema que estic preparant per el cumple de la Nade. Secret