diumenge, 5 de maig del 2013

Un Sergio Busquets ...

No sóc un "forofo" del futbol, però culé per genètica sí, i això em fa seguir el club de la meva vida, i des de fa uns dies quan  veig per la tele, diaris i escolto a la ràdio que el gran Sergio Busquets està lesionat dels abductors segueixo la seva evolució.
No vull fer males comparacions amb un profesional com en Sergio, però tots dos arroseguem la mateixa lesió i això em fa estar més al "loro" i fer-ne seguiment.
El dimecres ja no hi va ser contra el Bayern, i saber el mal que fa la lesió d'abductors fa que un es solidaritzi amb ell.
PERQUE? segur que en Sergio vol estar al cent per cent al final de la temporada i en partits tant importants com els de lliga o de la  Champions.
Per a mi ara bé la temporada que m'agradaria estar a "tope" pel final de mitjes maratons, curses populars, i el començament de triatlons, però el dolor  hi és, i entrenar com voldria i no puc desespera una mica.
Ahir en Lluís em deia que era l'excusa per no estar a la B de Banyoles, i la meva resposta va ser si em pagues totes les sessions de fisio, et donaré la raó. Ja m'agradaria no escriure en el blog de lesions i explicar sobre curses.
El nedar i la bici els porto bé ja que no em fa mal, però quan em poso a córrer, el mal no s'aguanta, en dos mesos he anat tres dies a córrer, contant la curses de Can Parra, els 10km d'Empuries i avui que he sortit a córrer pel carril de les vies verdes i penso que és tant poc per l'època del l'any que estem ... si estiguèssim  pel mes de novembre m'ho agaferia bé, però ara no.
Com podeu veure a la foto aquest matí després de córrer i que en Juan Valsera hagi quedat 3r. a la popular de Girona, hem celebrat la 3ª posició amb la companyia del gran Quim Juarez, que ha baixat de Montpelier per fer una visita Express.


Dimecres sortida en bici des del centre del món (El Celler de Can Roca)


Ahir els 100 de cada dissabte