dilluns, 1 d’abril del 2013

Rutes amb BTT i caminades per l'Escala

Aprofitant que aquests cinc dies hem estat a l'Escala, i que els abductors no em deixen córrer, em vaig emportar la bici de BTT.
Quatre dies pedalant per paissatges de l'Alt Empordà que desconeixia completament. Ja que, sortint amb bici de carretera l'entorn és ben diferent.
El meu full de ruta han estat els camins del PIRINEXUS: l'Escala - Fluvià, una altra manera d'entrenar i disfrutar de l'Empordà.
 El divendres vaig aprofitar per recórrer el circuit de BTT de la Triatló de l'Escala, que es farà al mes de juny i, ja aviso a tothom que la vulgui fer, que volarem sobre la bici perquè el circuit és completament planer en pistes amples.

 I per les tardes hem aprofitat amb la Gemma, per fer caminades pels entorns de l'Escala i disfrutant de vistes tant impressionants com aquestes.

2 comentaris:

Ironxevi ha dit...

Tri famili en estat pur... i tant que farem el triatló de l'Escala....
Ens veiem aviat, una abraçada

Anònim ha dit...

ai que tornaràs bbtro.....
queda amb en frank per fer sortides btt amb esmorçar de coberts.
Quim
Dimecres barça a casa Juanito